Co to są meta tagi i które z nich mogą wpływać na pozycje strony?

Hasło “meta tag” lub – w spolszczonej wersji – “znacznik meta” niewiele mówi osobom, które nie są web developerami lub specjalistami w jakikolwiek sposób związanymi z branżą SEO. Tymczasem meta tagi są ważnym elementem kodu stron internetowych, który niestety często pozostaje zaniedbany, niewykorzystany lub niezoptymalizowany. W niektórych przypadkach może się to przełożyć na niższe pozycje […]

Continue Reading

Ściąganie filtra Google – poradnik

Zauważyłeś nagły spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała też pojawiać się w wyszukiwarce po wprowadzeniu precyzyjnych i wypozycjonowanych uprzednio zwrotów? Pomimo wielu zabiegów, domena nie rusza z miejsca w wynikach wyszukiwania Google? Jeżeli zaobserwujemy wyżej wymienione symptomy, oznaczać to będzie nałożenie filtru na stronę przez Google. Filtr Google – co to takiego? Zanim zaczniemy […]

Continue Reading

Optymalizacja sklepu internetowego – gwarancja sukcesu

Optymalizacja sklepu internetowego jest ogółem czynności potrzebnych do ustalenia pozycji strony w wyszukiwarce. Polega na zastosowaniu w witrynie dobrze dopasowanej tematyki, elementów graficznych oraz zwrotów, które pomogą odbiorcom na bezproblemowe wyszukanie nas w przeglądarce. Przyjrzyjmy się jak uzyskać świetne pozycje w wyszukiwarce, używając przydatnych rozwiązań do optymalizacji sklepów internetowych. Jak funkcjonuje optymalizacja sklepów internetowych Optymalizację […]

Continue Reading