
Pozycjonowanie – szansa na lepszą pozycję w wyszukiwarce
Na seo4.net/pozycjonowanie-stron/ dowiesz się, kto ma w swojej ofercie pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie to rozmaite czynności mających na celu poprawienie widoczności stron w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co ostatecznie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Innym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu lub samej marki.
Algorytm Google wartościuje wszystkie witryny www na podstawie w przybliżeniu dwustu przeróżnych czynników. Efekt tej ewaluacji warunkuje to, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona pojawi się użytkownikom przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za bardzo ważne czynniki rankingowe eksperci ds. SEO uznają między innymi jakość treści, prędkość ładowania, a także linkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne).
Wpisując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, internauta dostaje listę stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na wpisane hasło. Które adresy pojawią się w wynikach na pierwszych pozycjach? Przede wszystkim te, których zawartość jest dobrze nasycona poprawnymi frazami kluczowymi. a przy tym bardzo rozbudowana. Na pozycje wpływ ma też szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), właściwie wykonane kodowanie, a także ilość witryn internetowych publikujących linki do naszej strony.
Czy powinno się powierzyć pozycjonowanie strony albo sklepu internetowego zewnętrznemu podmiotowi?
Google systematycznie zmienia algorytm, stąd warto zlecić optymalizację oraz pozycjonowanie stron i sklepów internetowych ekspertom. Odpowiednim wyborem jest agencja SEO posiadająca wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz także marketingu internetowego oraz kodowania. Powierzając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które również rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania sklepów i stron internetowych?
Pozycjonowanie to głównie usługa adresowana do właścicieli stron, których zadaniem jest prezentacja i sprzedaż produktów czy usług firmy. Decydując się własna działalność niewyobrażalne jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej bądź ją uruchomić, natomiast zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie próżnuje w staraniach o pozyskanie kolejnych klientów. Wedle szacunków blisko 97% klientów poszukuje w internecie opinii o lokalnych usługach, co klarownie pokazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony czy sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa szansę, że internauta wybierze nasze usługi.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]