Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Marketing, promocja, reklama Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Dowiedz się, jak zatrudnić agencję SEO na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by pojawiała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy kierować się sugestiami profesjonalistów.

Jak znaleźć solidną agencję SEO? Google opublikowało o tym film

Nie można negować, że cały sektor usług SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozwija się właściwie tylko za dzięki Google. Mimo występowania licznych opcji, jak m.in. DuckDuckGo, Yahoo lub Baidu, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, w których występuje mocna konkurencja, zwykle nie jest to łatwe bez konsultacji z ekspertami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea SEO jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą agencję SEO.

Cechy dobrej agencji SEO zdaniem Google

Pracownik Google z przeszło 10-letnim stażem w prosty sposób naświetla, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie prowadzonych wdrożeń, m.in. poprzez ciągły dostęp do statystyk strony oraz comiesięczne raporty,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego główną konkurencją.

Przedstawicielka Google akcentuje również, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym dostrzegalne rezultaty przeważnie po kilku miesiącach pracy.