Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?

Marketing, promocja, reklama Usługi

Więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję marketingową Kraków.

Działania marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa stać na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, tymczasem małe firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – ekipa specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami przydatnymi w marketingu. Dzięki zatrudnieniu ekspertów znakomicie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w sieci (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – folderów, plakatów, billboardów bądź stoisk targowych. Agencja marketingowa napisze także atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez popularne portale, takie jak Facebook, Twitter czy Instagram.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest w głównej mierze do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Jednak nie oznacza to, iż to jedyny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na wsparciu funkcjonującego już w przedsiębiorstwie zespołu zajmującego się promocją. Jeśli więc nie ma on wprawy w organizacji targów, konferencji bądź spotkań z klientami wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnego oraz kompetentnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej przygotowanie programu szkoleń czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które zapewniają dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych ekspertów. Umożliwi to powierzenie wszystkich działań marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad spójnością kampanii oraz wizerunku marki.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]